Liebster Award #1

Zostałam nominowana przez Child Of Darkness

Dziękuję !!! <3

~*~

Pytania, które otrzymałam:

1. Wiesz może kto wymyślił Liebster Awards? O.o

~Nie mam pojęcia haha :D

2. Jaki jest twój ulubiony cytat?

~"Nic dwa razy się nie zdarza"

3. Twoja ulubiona książka?

~Steve Feasey "Wilkołak"

4. Dlaczego piszesz bloga?

~Robię to dlatego, że jak większość nastolatek mam bujną wyobraźnię i chcę ją przenosić na 'papier' (w tym przypadku na komputer) oraz dzielić się nią z innymi :) A jeśli chodzi o tłumaczenie - język angielski jest czymś, co mnie na serio fascynuje i wiążę z nim w pewnym sensie swoją przyszłość, więc to, że bardzo podoba mi się ta historia jest takim bonusem do rozwijania swoich umiejętności językowych :*

5. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?

~Mam dwie :* Jedna o Natalia, a druga Martyna :)

6. Czy jesteś przygotowana psychicznie na koniec wakacji?

~Yyy, nie :D Szczerze? Perspektywa powrotu do szkoły mnie serio przeraża... :*

7. Narysujesz kwiatek i wstawisz go pod tym pytaniem? 

~No jasne <3



8. Chciałabyś mieć w przyszłości jakiś tatuaż? Jeśli tak to jaki?

~Bardzo chciałabym mieć tatuaż i to nie jeden :D Jednym z moich pomysłów jest pięciolinia z nutami na karku za lewym uchem <3

9. Na czym piszesz kolejne posty? Na kompie, laptopie, tablecie czy telefonie?

~Na lapku :*

10. Jakie masz hobby?

~Moim hobby jest rysowanie i taniec :*

11. Wolisz kryminał czy fantasy? Dlaczego?

~Zdecydowanie kryminał :D Nie wiem dlaczego, kręcą mnie takie sprawy :D



Jeszcze raz dziękuję z nominację, ja natomiast nie nominuję nikogo :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz