Maniac

"Nagłe przerywanie wiadomości. To było dopiero co potwierdzone, że jeden z pacjentów szpitala w Maudsley uciekł. Ten przytułek znajduje się w południowym Londynie, ale wszyscy w całym Londynie, należy pamiętać, że ta sytuacja jest bardzo niebezpieczna."


"Młody mężczyzna, który uciekł przemieszcza się pod nazwiskiem Harry Edward Styles. Ma dwadzieścia lat i był w szpitalu połowę swojego życia za zabicie swojej rodziny i kilka innych mniej ważnych osób. Ma on też problemy psychiczne, więc należy wziąć to pod uwagę."


"Ludzie, proszę, to jest nagły wypadek. Pacjent jest bardzo gwałtowny i psychotyczny. Zamknijcie drzwi i okna oraz trzymajcie blisko siebie swoje dzieci i bliskich. Trzeba się modlić, że was nie znajdzie."


"Boże, pomóż nam wszystkim."

7 komentarzy:

  1. O rany! Dawno nie byłam taka zaciekawiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Next błagam !!!!
    jęśli chcesz wpadaj do mnie.http://be-yourself-my-story-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, kurczę. Przyznam szczerze, że czegoś TAKIEGO jeszcze nie widziałam. Chyba jeszcze nigdy czymś tak krótkim nie udało się nikomu mnie zaciekawić. Dlatego tak naprawdę mocno czekam na rozwinięcie tej historii i na pewno będę czytać. ;) <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Otrzymałaś zgodę na tłumaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde tego się nie spodziewałam!
    Harry morderca wow, wow, wow.
    To może być dobre :)
    Czekam na 1 *_*
    Pozdrawiam i życzę weny !

    http://effective-zaynmalik-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń