10 faktów o sobie

Zostałam nominowana przez All Of Me Is All Of You

Dziękuję!!! <3

~*~

So, let's go :D

1. Mam dwa imiona, a za miesiąc będę brała sobie 3 przy bierzmowaniu, także będę się nazywała Klaudia Katarzyna Kinga xD Nienawidzę swojego pierwszego imienia :P

2. Chodzę do 3 klasy gimnazjum :)) Cieszę się, że już wychodzę z tej piekielnej szkoły :D Najwyższy czas na zmiany :D Moja szkoła ma oddziały przedszkolne, podstawówkę i gimnazjum, także gniję w tej budzie od 6 roku życia :D

3. Wybieram się do liceum ogólnokształcącego do klasy biznesowo - menadżerskiej :D Dlaczego w tych szkołach są takie nieudane klasy??? :D

4. Mam brata i psa :D Dlaczego to w jednym punkcie? Bo to wszystko chyba zalicza się do kategorii "zwierzęta", prawda? :D Haha, nie no, żartuję :D Ale to nie zmienia faktu, że mój brat ma w sobie coś z dzikusa :D Małe wcielenie diabła xD

5. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest angielski :D Kocham ten przedmiot, ale niestety nauczycielkę trochę mniej xD Chciałabym wiązać przyszłość z tym językiem i zostać tłumaczką, bądź wyjechać kiedyś do Anglii :)) To jest moje marzenie :D

6. Kocham czytać romanse i erotyki :D Robię to niestety rzadko przez szkołę, ale zamierzam baaardzo dużo nadrobić :D Muszę wreszcie przeczytać Grey'a :D Byłam na filmie, który w sumie dupy nie urywa, więc chcę przeczytać książkę, bo jestem pewna, że będzie o niego lepsza od ekranizacji :D

7. Teraz czas na kolory :D moim ulubionym kolorem jest zielony ^_^ moim ulubionym napojem jest sok pomarańczowy, a obecnie na mam na sobie różową piżamkę i głowę owiniętą różowym ręczniczkiem xD tak, mam również 16 lat i jestem dziwna :D 

8. Jestem uzależniona od czytania wszelakich opowiadać na bloggerze, czy na Wattpadzie :D Ja po prostu czytam, czytam i czytam :D Dobrze, że rodzice o tym nie wiedzą, bo zapewne już dawno zabraliby mi telefon, tablet i laptop i pewnie wynieśliby mi jeszcze komputer stacjonarny :D Nie no, oczywiście żartuję :D Moi rodzice są zajebiści, ale byliby do tego zdolni :D

9. Jestem leeeniem :D Tak długo zwlekałam z tymi wszystkimi nominacjami, bo nie się po prostu nie chciało do nich wrócić :D Jestem chora jak mama każe mi sprzątać w domu co sobotę xD

10. Mam wiele zainteresowań, hobby itp :) Cóż, trochę tańczyłam, ale właśnie przestałam, bo mam chujową instruktorkę, czasami śpiewam :D nie mówię, że umiem (co twierdzi moje przyjaciółka, której muszę załatwić skierowanie do laryngologa :D), ale chcę cię uczyć śpiewu i gry na gitarze :D Moim hobby jest pisanie :)) no i oczywiście tłumaczenie :D To jest coś, co sprawia mi dużo przyjemności, ale niestety jest to też jakiś obowiązek, z czym już jest gorzej xD Lubię jeździć na rowerze i na rolkach :D trochę też na łyżwach :)) Moją miłością jest koszykówka :D Zawsze myślałam, żeby grać zawodowo w koszykówkę, jeśli nie wyszedłby mi plan z angielskim, ale moje niecałe 170 cm wzrostu mi się służy xD Jestem najniższą osobą w klasie xD co nie jest przeszkodą do tego, żeby wygrać w koszykówkę z dziewczynami z klasy mierzącymi 180 cm :D Krasnalem byłam i krasnalem będę :D Choć, jak mi ostatnio mój przyjaciel powiedział "Klaudia, jesteś idealnym przykładem na to, ze małe jest piękne" haha :D mama nie nauczyła go, ze się nie kłamie :D

No dobra, to będzie na tyle :D Mam nadzieję, ze was nie zanudziłam i że chociaż jedna osoba dotrze do końca tego mini wypracowania :D

Ja nie nominuję nikogo :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz