Liebster Award #4

Zostałam nominowana przez SMS

Dziękuję !!! <3

~*~

Pytania, które otrzymałam:

1. Jak masz na imię?

~Klaudia :*

2. Ile masz lat?

~15 ^_^

3. Jaki jest twój ulubiony kolor?

~Zielony :)

4. Twoja ulubiona piosenka? 

~Robbie Williams "Angel"

5. Masz zwierzaka? Jak tak, to jakiego? A jak nie masz, to jakiego byś chciała mieć?

~Mam pieska :*

6. Skąd pomysł na bloga?

~Zanim założyłam bloga czytałam dużo innych i przychodziły mi własne pomysły na imaginy, więc postanowiłam założyć swojego bloga. Później miałam pełną głowę pomysłów i założyłam drugiego bloga z opowiadaniem :D A teraz doszło jeszcze tłumaczenie. Zaczęłam je przekładać na język polski, ponieważ chcę bardziej rozwiać swoje umiejętności językowe <3

7. Ulubiony film?

~"To tylko seks"

8. Co lubisz jeść?

~Ja lubię jeść wszystko :D Ale najbardziej, to wszystko, co zielone i kolorowe, czyli na przykład sałatka z fetą, czy warzywa smażone na patelni itp. :3

9. Jakiego koloru masz włosy?

~Blond ^_^

10. Masz rodzeństwo?

~Tak :P Młodszego brata xD

11. Do jakiego fandomu należysz? 

~I'm a Directioner <333



Dziękuję za ponowną nominację :D Ja natomiast nie nominuję nikogo :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz