Liebster Award #5

Zostałam nominowana przez All Of Me Is All Of You

Dziękuję!!! <3

~*~

Pytania, które otrzymałam:

1. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyczny?

Słucham wszystkiego, co leci w radiu :D Tak naprawdę słucham właściwie każdego gatunku :) Od rocka po Disco Polo :D

2. Gdzie chciałbyś/-abyś mieszkać najbardziej?

Londyn :))

3. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Jeśli chodzi o jedzenie, to nie jestem wybredna :D Zjem właściwie wszystko ;*

4. Czy jesteś Directioner? ( Ale to chyba oczywiste :). Jeśli tak, to jak długo?

Ooooj, to właśnie nie jest wcale takie oczywiste ;) Znam autorki piszące o 1D, a wcale nie są Directioners :D Ale ja akurat jestem :D Jakoś w styczniu minęły dwa lata odkąd oszalałam na punkcie One Direction :D ♥

5. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego akurat ona?

Lato :D No bo kto nie kocha biegać po dworze w krótkich gaciach? :D

6. Jakie jest Twój ulubiony kraj/ ulubione miejsce?

Tak trudno mówić o ulubionym kraju, ponieważ poza granicami naszego kraju byłam tylko raz w Niemczech xD ale moim ulubionym miejscem w Polsce są Kaszuby ;* One są takie piękne ♥♥♥

7. Czy czytasz jakieś inne blogi? A co sądzisz o moim blogu?

Czytam mnóstwo blogów xD oprócz blogspota mam konto na Wattpadzie i tam również czytam masę historii :D A jeśli chodzi o twoje opowiadanie, to jeszcze się na zabrałam ze jego czytanie, ale zamieram w najbliższym czasie :))

 8. Co skłoniło Cię do napisania bloga?

Czytałam bardzo dużo opowiadań i imaginów i wtedy pomyślałam sobie "Fajnie byłoby założyć swojego bloga". Tak właśnie powstał mój pierwszy blog z imaginami xD później "Different World", a później zaczęłam tłumaczyć "Maniaca" :D Zaczęłam tłumaczyć chcąc z jeden strony nadal szkolić się w języku angielskim, co nadal wychodzi mi na dobre, a z drugiej strony chciałam to robić dla innych :D "Maniac" był dość wysoko w polecanych, więc pomyślałam sobie, że można by upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, jak to się mówi :D

9. Jakie wartości cenisz najbardziej?

Szczerość, tolerancję, dobroć serca, uprzejmość, wyrozumiałość :))
Nadal nie rozróżniam cechy od wartości, więc przepraszam, jeśli popełniłam błąd :D

10. Jaki cechy ma Twój wymarzony chłopak/ wymarzona dziewczyna?

To znaczy... nie wiem jakie cechy powinien mieć mój wymarzony chłopak :D Wystarczy, jeśli będzie Harrym Stylesem - wtedy może być jaki zechce haha :D

11. Co robisz, kiedy nie masz weny na dalsze pisanie? 

Strasznie się wkurzam! Kiedy nie mam weny na pisanie ani na tłumaczenie, czasem mam ochotę rzucać wszystkim dookoła, bo mnie t strasznie denerwuje :D Wiem, jestem dziwna, ale nic na to nie poradzę :D Innym razem natomiast rzucam się zrezygnowana na łóżko i nie mam ochoty nic robić :)) Mam wtedy totalnego lenia :D

Jeszcze raz ślicznie dziękuję za nominację :)) Ja natomiast nie nominuję nikogo ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz