#8

Zostałam nominowana przez Imaginy o One Direction

Dziękuję!!! ♥

~*~

Pytania, które otrzymałam:

1. Czekolada mleczna, biała czy gorzka?

Zdecydowanie gorzka :D Przeważnie jem mleczną, bo jak dostajesz czekoladę od babci na święta czy urodziny, to niestety nie daje ci jej gorzkiej, tylko mleczną xD Ale kocham też Milkę :D

2. Trzy rzeczy, które chciałbyś/-abyś zrobić przed śmiercią?

First - Spędzić wakacje w Londynie
Second - Odwiedzić Australię
Third - Koncert 1D w Polsce!!! xD (marzenie każdej Directioner ♥)

3. Jesteś raczej pyskaty/-a czy wolisz "siedzieć cicho"?

Myślę, że czasem taka, a czasem taka, ale zdecydowanie częściej jestem pyskata :P

4. Piosenka, która rozbudza w Tobie największe emocje?

Perfect - Nie płacz Ewka

5. Co darzysz sentymentem?

Rodzinne zdjęcia :))

6. Masz jakieś fobie?

TAAAAAK! Strasznie boję się pająków xD Tak bardzo boję się pająków, że nawet nie wejdę do lasu xD Jak mam postawić nogę na leśnej ściółce, mam ochotę zacząć piszczeć i spieprzać jak najdalej się da xD

7. Co kojarzy Ci się z dzieciństwem?

Basen z plastikowymi piłkami! haha :D Ile ja się w nich nabawiłam! :D

8. Gdybyś miał możliwość przeniesienia się w czasie do innej epoki, to jaki okres w historii by to był i dlaczego?

Cóż, jeśli miałabym możliwość cofnięcia się w czasie, to nie cofnęłabym się zbyt daleko. Wróciłabym do roku 1939 i sama osobiście strzeliła Hitlerowi w łeb... xD

9. Jesteś imprezowiczem/-czką czy domatorem/-ką?

Raczej domatorką xD 

10. Jesteś przesądny/-a?

Nieee ;*

11. Jaki kraj najchętniej byś odwiedził/-a?

Anglię i Australię! :D Nie potrafię wybrać :D


Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację, ja natomiast nie nominuję nikogo :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz