Liebster Award #2

Zostałam nominowana przez Impassivity

Dziękuję !!! <3

~*~

Pytania, które otrzymałam:

1. Jaki jest Twój ulubiony film?

~"To tylko seks"

 2. Masz jakieś hobby? (Jeśli tak, to jakie?)
 ~Tak :) Rysowanie i taniec :*

3. Gdybyś mógł na jeden dzień stać się kimś innym, to kto by to był? (Uzasadnij.)
 ~Jeśli mogłabym być kimś innym przez jeden dzień, to chciałabym być Kaylą Itsines, ponieważ chociaż przez jeden dzień chciałabym móc zobaczyć, jak to jest mieć tak zajebiste ciało :D :*

4. Kto jest Twoim autorytetem?
 ~Raczej nie mam swojego autorytetu :) Biorę przykład z ludzi mądrych, szczerych i dobrych :*

5. Czy masz jakieś przezwisko? (Jeśli tak, to je zdradź. ☺)
 ~Niestety tak :D Mam na imię Klaudia :) Mówią na mnie Klaudyna, Klaudynka i Klaudiusz xD

6. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? (Uzasadnij.)

 ~Moją ulubioną porą roku jest późna wiosna, ponieważ jest wtedy tak, jak chciałabym, żeby było cały rok :D Czasem bardzo ciepło, czasem chłodniej :) Żadnych mrozów, ani upałów. Lubię ciepło :) ale tylko wtedy, jak jest przeszło 20 stopni :3

7. Co sprawia Ci największą przyjemność?
 ~Największą przyjemność sprawia mi czytanie opowiadań o 1D <3

8. Co Cię wycisza?
 ~Kiedy słucham muzyki z mojego dzieciństwa (Ich Troje, Kasia Kowalska, Łzy itp.)  zamknięta w swoim pokoju :*

9. Co sądzisz o robieniu sobie tatuaży?
 ~Moim zdaniem tatuaże są zajebiste! :D Sama planuję zrobić sobie kilka, ale to dopiero wtedy, kiedy wyprowadzę się z domu, ponieważ mama powiedziała, że wyrzuci mnie z domu, kiedy zrobię go sobie mieszkając z nią pod jednym dachem haha :D Kocham moją mamę :D

10. Najbardziej szalona/głupia rzecz, jaką zrobiłeś/-aś w życiu? (Opowiedz. :3)
 
 ~Nie wiem, nie przypominam sobie :D Ja robię same głupie rzeczy :*

11. Jak byś się opisał/-a w trzech słowach?

 ~Uśmiechnięta, gadatliwa, nadpobudliwa :D

Dziękuję za kolejną nominację! Ja natomiast nie nominuję nikogo :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz