Liebster Award #6

Zostałam nominowana przez Midnight Memories

Dziękuję!!! <3

~*~

Pytania, które otrzymałam:

1. Masz jakieś zwierzę? Jakie?

Tak, mam psa :))

2. Od kiedy Directioner?

Minęły 2 lata ^^

3. Co robisz w wolnym czasie?

Czytam najróżniejsze opowiadania i imaginy :D Bo ja kocham czytać wszystko, co nie nazywa się lekturą szkolną :D

4. Tolerujesz ludzi bi i homo?

To znaczy, nie znam żadnego człowieka, który byłby homo czy bi, to znaczy mam koleżankę, która jest niby bi, niby nie, ale toleruję takich ludzi :)) Moim zdaniem każdy zasługuje na to, żeby kochać i być kochanym, niezależnie od płci :)) Nie wiem jak bym zareagowała, kiedy obok mnie zaczęli się całować geje czy lesbijki, ale na pewno nie wytykałabym ich palcami :) Cokolwiek robią, kimkolwiek są, zasługują na szacunek ^^

5. To Twój pierwszy blog?

Nie, trzeci :D

6. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

Czytałam bardzo dużo opowiadań i imaginów i wtedy pomyślałam sobie "Fajnie byłoby założyć swojego bloga". Tak właśnie powstał mój pierwszy blog z imaginami xD później "Different World", a później zaczęłam tłumaczyć "Maniaca" :D Zaczęłam tłumaczyć chcąc z jeden strony nadal szkolić się w języku angielskim, co nadal wychodzi mi na dobre, a z drugiej strony chciałam to robić dla innych :D "Maniac" był dość wysoko w polecanych, więc pomyślałam sobie, że można by upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, jak to się mówi :D

7. Ile czasu zajmuje Ci napisanie rozdziału?

Jeśli chodzi o pisanie - zależy. Czasami kilka dni, bo piszę fragmentami, a czasami jeden wieczór :) A jeśli chodzi o tłumaczenie, nie licząc przerw i biorąc pod uwagę długość rozdziału od 2 do 5 godzin :)) Chyba, że nie mam czasu zrobić tego na jeden raz, wtedy rozsypuje mi się to na kilka dni xD

8. Jakiej gwiazdy nie lubisz/nienawidzisz?

Zdecydowanie Justina Biebera xD Przepraszam, jeśli kiedyś przeczyta to jakaś Belieberka, ale po prostu nie mogę znieść tego człowieka... Ostatnio jest o nim cicho, ale to nie zmienia faktu, że jego zachowanie jest karygodne, żałosne i dziecinne... 

9. W zeszłym roku szkolnym miałaś pasek na świadectwie?

Tak niewiele brakowało, ale niestety nie xD

10. Ulubiony film?

"22 Jump Street" :D To jest genialne :D My name is Jeff :D

11. Ulubiona książka?

Olivia Cunning - "Ostra Gra" ♥

Jeszcze raz dziękuję za nominację :) Ja nie nominuję nikogo :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz