Liebster Award #7

Zostałam nominowana przez Midnight Memories

Dziękuję!!! <3

~*~

Pytania, które otrzymałam:

1. Masz rodzeństwo?

Tak :) Mam ośmioletniego brata - czytaj diabła wcielonego :D

2. Kiedy masz urodziny? (dzień, miesiąc, rok)

10 lutego 1999 :)) Tak, wiem, stara już jestem :D

3. Co sądzisz o dzisiejszej technologii?

Cóż, jestem szczęśliwa, że mamy takie wynalazki, jak smartfony, laptopy czy prali :D Nie wyobrażam sobie pisać do wszystkich listów i prać ubrać w rzece na jakichś śmiesznych tarkach czy Bóg wie czym :D

4. Czytasz dużo czy raczej mało blogów?

Oooo, jeśli 50 to dużo to tak, czytam dużo blogów :D

5. Twoja ostatnio czytana książka to...?

Bolesław Prus - "Kamizelka" :D Pozytywizm jest nudny :D

6. Masz talent plastyczny? (jeśli tak to wklej swoją pracę :))

Ufff, czy ja wiem... Nic lepszego wam nie wstawię :D Nie mam talentu, ale zawsze można się pośmiać, no nie? :D

7. Masz chłopaka/dziewczynę?

Nie... Jestem singielką i czuję się z tym zajebiście :D

8. Korzystasz teraz z laptopa, komputera stacjonarnego, tableta czy telefonu?

Z laptopa :D

9. Co ma dla Ciebie teraz wartość sentymentalną?

Najbardziej to zdjęcia ^_^

10. Wymień imiona swoich najlepszych przyjaciół/najlepszego przyjaciela?

Natalia i Martyna :))

11. Co sądzisz o przyjaźni damsko-męskiej?

Sądzę, że taka przyjaźń to fajna sprawa :)) Może i często kończy się na byciu parą, ale można spojrzeć na to z innej strony :) Popatrz, jaka prawdziwa byłaby przyjaźń damsko - męska, kiedy kobieta byłaby lesbijką, a facet byłby gejem? i teraz nikt mi nie powie, że przyjaźń między kobietą i mężczyzną istnieć nie może :D

Dziękuję za nominację ;* Ja nie nominuję nikogo :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz